כל מה שצריך לדעת על השכרת במות לאירועים

בין אם מדובר על הרצאות, כנסים ואירועים מסחריים, משפחתיים וציבוריים רבים, ישנם הקשרים רבים שבמסגרתם אנו מבקשים לגייס את תשומת לבו המלאה של הקהל שלנו אל אדם אחד או אל מאורע או תצוגה ספציפיים. וכשמדובר על השכרת במות לאירועים – בחירה בבמה הנכונה תאפשר לך למרכז את מבטי כל האורחים במקום הרצוי – ללא מאמץ.

מלבד זאת, הודות לבמה מתוכננת כהלכה, ביכולתך להשיג כמה מטרות משמעותיות:

איכות בניית הבמה

בשנים האחרונות חלו התפתחויות דרמטיות בתחום בניית הבמות – וכיום אמצעים רבים עומדים לרשותנו על מנת לספק מענה לצרכים מגוונים וייחודיים. איכות החומרים, טכניקות הבנייה וניסיונם של צוות המתקינים באירוע שלך הם כולם גורמים משמעותיים באפקט ובאיכות שמעניקה הבמה למשתתפים בו.

במות מסוגים שונים

כדי להתאים את הבמה באופן אופטימלי ולתכנן היטב את צרכינו באירוע הספציפי, חשוב שנכיר את סוגי הבמות הבסיסיות לפני בחירת הבמה:

במות לאייר

במות מתקדמות וחדשות יותר יחסית בתחום. במות אלו נתמכות במוטות ברזל המסודרים במבנה יציב ומבטיחים במה יציבה וחזקה. במות אלו הן מאוד מודולריות וניתן להתאימן בדיוק רב לצרכי האירוע שלך ולשנע אותן בקלות ממקום למקום. הן מספקות פתרונות יעילים במיוחד כאשר אנו נדרשים לעומסים כבדים ולבמה הנישאת לגובה רב.

במות פודיום

מגיעות במגוון גדלים וצורות. רוב יהיו מוגבלות יותר מבחינת העומסים בהן יוכלו לעמוד. היתרון בהן הוא בפשוטת שלהן – ולכן גם ניתן להזמינן בתקציבים נמוכים יותר. אם לדוגמה מדובר באדם אחד העומד סטטי על במה כמו בסמינר או בהרצאה, במת פודיום בהחלט תענה על הצרכים שלך.

במות לאירועים

היכרות עם מאפייני האירוע

במהלך תכנון הבמה, ישנן כמה נקודות שעל אנשי המקצוע להתעכב עליהן:

ראשית, מהיכן מתבצעות העלייה והירידה?

בכלל זה, יש לשקול גם:

  • האם אנו זקוקים ל"אזור סטרילי" ממנו יוכלו לעלות ולרדת הדוברים מהבמה בדרכים הנבדלות מהקהל למטרות בטיחות ופרטיות?
  • כיצד נאפשר עלייה וירידה נוחה של כל המופיעים על הבמה באירוע שלנו בצורה יעילה?
  • האם נזדקק לאמצעים נוספים ליצירת נתיבים ושבילים מהבמה וממנה?

שנית, יש לראות את התמונה הגדולה

מלבד דרכי הגישה, עלינו להביא בחשבון את כל שיידרש להצבה על הבמה בעת האירוע

בכל אחד מהמקרים הללו תידרש הכנה מוקדמת כדי לתת מענה מקיף לכל הצרכים. בנקודה זו כדאי להזכיר כי אנו בדורון הקרנות מחשב ווידאו מספקים פתרונות הקרנות ווידאו מתקדמים שיכולים להפוך לסנסציה של האירוע שלך.

השכרת במות לאירועים

ולבסוף, יש להקפיד הקפדה יתרה על נהלי הבטיחות

במידה והבמה שלך כוללת מדרגות ומעקות, יש להיעזר בשירותיו של מהנדס קונסטרוקציה שיאשר את מבנה הבמה ויוודא כי היא עומדת בכל דרישות הבטיחות. אישורו של המהנדס מהווה תנאי הכרחי להפעלת האירוע כחוק. במקביל לכך, יש לוודא כי לחברה המתקינה את הבמה יש ביטוח לפי תנאי "ביט", שמהווה אחריות על ביצוע העבודה באופן מקצועי.

רוצה לקבל מידע נוסף? נשמח לספק תשובה לכל שאלה!

X