היתרונות הרבים של דשא סינטטי לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע, אז בוודאי כבר הכנתם את כל הציוד הטכני הדרוש לכם. חשבתם לרגע על שטחי החוץ באירוע? האם הם אסתטיים ומזמינים? דשא סינטטי יוכל לפתור לכם את הבעיה ולהפוך להיות המסמר של המסיבה.

"ישראלים יודעים לארגן אירועים ומסיבות" את המשפט הזה אנחנו שומעים רבות מתיירים והאמת שהצדק איתם. האוכל, הציוד, התפאורה והציוד הטכני שאנו מספקים בישראל הם מהטובים בעולם.

בשנים האחרונות, דשא סינטטי הפציע לשוק המקומי והפך להיות מוצר בסיסי לאירועים. לדשא סינטטי לאירועים יש יתרונות רבים:

דשא סינטטי לאירועים – מחיר זול

דשא סינטטי לאירועים היה בעבר מוצר יקר ולא משתלם אך כיום יש מגוון רחב של יצרנים שהצליחו לייצר דגמי דשא סינטטי בסיסיים ופשוטים המושלמים עבור אירועים.

דשא סינטטי זול יכול לשמש אתכם אפילו לאירוע חד פעמי במחיר שווה לכל כיס. רוצים לקנות דשא סינטטי למספר אירועים? אין בעיה, פשוט רכשו מוצר איכותי יותר. דשא סינטטי ברמה גבוהה יוכל לשמש אתכם לתקופות ארוכות ולמספר רב של אירועים.

דשא סינטטי, קל לניוד והרכבה!

דשא סינטטי ניתן להתקין, לנייד ולאחסן בקלות לפי דרישתכם. רוצים להתקין דשא סינטטי? פשוט פרשו אותו על המשטח וקבעו אותו עם מסמרים מגולוונים.

צרכים לקפל אותו בסוף האירוע? אין בעיה, פשוט גלגלו אותו סביב הקרטון ואחסנו עד לשימוש באירוע הבא שלכם. כמובן, שניתן גם להשאירו מקובע, באזור מסוים ולהשתמש בו לאורך תקופה ארוכה ללא צורך להזיזו.

דשא סינטטי לאירועים

עמיד מאוד בפני שחיקה ודריכה

דשא סינטטי עמיד מאוד לדריכה ושחיקה – גם באירועים של עשרות ומאות אנשים. מתכננים אירוע גדול, מרובה משתתפים? דשא סינטטי יוכל לעשות את העבודה נאמנה.

אם אתם יודעים מראש, שהשימוש שלכם בדשא הסינטטי יהיה ליותר מאירוע אחד – אז הקפידו לבחור בדשא סינטטי איכותי ובעל צפיפות סיבים גבוהה.

צרכים דשא סינטטי לערב אחד או אירוע חד פעמי? ניתן לבחור בדשא סינטטי זול ולחסוך כסף רב.

איך מתקינים דשא סינטטי לאירועים?

דשא סינטטי עם התקנה מקצועית, לרב דורש תשתיות ואביזרי התקנה רבים. באירועים, ניתן פשוט להניח אותו כמו שטיח על הקרקע ולקבע אותו עם מעט מסמרים או דבק (תלוי בסוג המשטח).

תכננו את גודל השטח וספקו את המידות הנכונות ליבואן הדשא הסינטטי – כך תוכלו לקבל את הדשא הסינטטי, במידות הדרושות לכם.

דשא סינטטי מיוצר ברוחב של שני מטרים או ארבעה מטרים רוחב ואורך של עד 25 מטרים. תכנון נכון של מידות הדשא הסינטטי, יוכל להקל את הליך ההתקנה והפירוק של הדשא הסינטטי.

אירוע יוקרתי בקלי קלות

דשא סינטטי באירועים והשקות, יאפשר לנו ליהנות ממשטח ירוק ונעים למגע. דשא סינטטי אינו דורש טיפול, ניתן לנקות אותו בקלות והוא בטיחותי.

דשא סינטטי איכותי, יהיה בעל מעכבי בעירה ויאפשר למארגנים להיות בראש שקט גם בעת תאונות של אורחים לא זהירים. הדשא הסינטטי ישדרג במהירות כל משטח אדמה, אספלט או בטון ויהפוך את האירוע שלנו לבלתי נשכח.

דשא סינטטי, הינו המוצר המועדף על אנשי מקצוע בתחום האירועים ולא בכדי – הוא באמת ייתן את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספנו.

X